Monday 13 December 2010

benci??

kite in a competition.,..
takkan lah nak benci sampai cmtu skalik..
kisah lame tuh kisah lame lah k..
walaupon kite pnah gadoh, bsyukurlah kay..
bile kite gadoh tuh, kite dapat tawu haty budi masing2 cmne..
kte dapat knal owg tuh dgn lebeyh dalam..
ta payahla nak tangkap leleh samapi 2 3 4 5 6 7 8 taun kan..
ape dapat?
dendam?
lau dapat duet ke.. banglo sebijik ke..
aku nak la jugakk arn..
ni ape pon tarak..
hanmpehhs saja.
pikeyy positif lah kay..
cmne pon ko nak idop, lame mane pon ko nak idop..
last2 t kat kubur jugakk kayy..
ta perlulah nak sombong n bongkak cmtue..
tade owg suke..
okkk...
sumpah aku mmg trase ngan care ko arini..
tp aku still steady kay..
coz aku ingat ko tuh still mber aku..
aku still bsyukur ko penah jadik mmber  aku n penah syg aku..
n ko pon penah ade knangan ngan aku n kawan2 kite kat plkn dulu..
tapi ko gune otak r kayy..
takk kemane pon kalo ko teros berdendam kay..
huh..
paam skit..
lu bukan slamenya idop babe..



p/s: kalo lu ase lu perfect sangat, g maty cepat2 kayy

No comments: