Thursday 20 January 2011

okayy..makne entry lepas

morning peeps..
td usha2 chatbox..
then..

ade some follower yg terbace my entry yg lepas cakap ta paham kan..
act its about life..
friendship n happiness..ceewahh..cm cter dongeng la pulakk kan..
tp nie reality..
bende yg jadik setiap hari..
kadang2 rase penat nak menghadapi tapi...

silent is better than being involve,..

so, thats wut im doing,..
stay diam bile bergosip..
coz ta sume yg i leh masok..
cnthnye bile sipulan ckap sipulun..
dua2 mber aku..
takkan aku nak join kan..
im learning to change all things..
well im not perfect utk menjaga aty semua..
cume sekadar termampu sahaja..
jika tersalah bahsa, salahkan lagikk...
boleyy tak??
haha..gilo ke ape kan..
taklahh.
senarnye..
kekasaran bahasa adalah suatu yg sudah menjadik rutin harian kami..
tapi sampai bila hal itu akan kekal..
jadi, inisiatif yg daku amik adalah untuk diam dan kurangkan bercakap..
hal itu juga menimbulkan syak perasangka yg sukar ditafsirkan kerana saya seorang yg kuat bercakap jugakk lahh..


biarlah..(ayat nie cm orang takk bertanggungjawab kan)..
abis ape lg yg bole aku buad jika teguran dianggap mainan semata2..
kerana hal yg tak sepatutnya, kita tersepit..
ADOI.!
rase cm da tanak pedulikan pape dahh..
tp ntah..cmne na cakap pon da tak tawu....
bingung dan buntu utk berfikir hal ini..
tapi takpe...
at least aku dahulukan hal yg lebeyhh penting..



p/s: hal mase depan aku

No comments: