Tuesday 10 May 2011

ranting and ramblingg

dengan keadaan sekeliling memangla kne tabah nak ngadap sume bende nie.tapi as manusia biasa yang ade perasaan aku pon nak happy mcm orang lain..bebas dari fitnah..bebas dari kutukan yang datangnya bukan dari aku..

kalau dah batu api tuu..bia jelah air yang settlekan dye..tapi aku tak kisah sangat la semua tuu..semua tu tak menjamin result aku untuk dekan even aku dapat rase macam pointer akan jatuh sangat-sangat dan banyak jugakk lahh yang aku kna hadap nanti..tak tawulahh..penat tu memang la penat tapi mulut orang nie..bila orang jeles dengan kite..kite tak tawu dye kantoi toyol pon..dye tuduh kte kantoikan dye..heee..so, kte tawula awak kantoi toyol..kelakarla awak..then pulak ade orang ugut nak buad idop aku tak selamat..agak macam nak k*** aku la kan.ok..xpe..bahan bukti, tuhan semua ade..aku tak perlu nak peduli orang kalau dah penah masok w** **** mesti susah nak diubati kan.


memang nasib aku la kan. selalu sangat salah plih.ingat semua orang bole dipecaya..bole diharap..tapi habuk pon tarak..bile nak enjoy,, kau dan akulah kekal dunia akhirat..bile da agak susah sikit, tade duetla apela baru nak carik kawan tapi that time kite rapat dunia akhirat da ilang..dunia zaman sekarang..orang yang rapat pon boleh jadik gile, jadik macam-macam sebab duet..andaikata kami nie sembahyang penuh tiap-tiap hari, tapi mental kami ni tak ade kewarasan, tak perlu jugak..dengan fitnah..mengutuk or buad hal kat orang lain, awak ingat hidop akan aman kee.. even kami ugut nak b***** awak pon..ntahla kami

.dosa fitnah orang lagik besar dari bunuh orang..dan dosa bunuh orang tetap dosa.


p/s: theres no name mention on this entry, so dont think to be touch of this entry..it may for a anything else..

No comments: