Saturday 28 May 2011

Umur bukan jarak

sebenarnye bile da 20 an ni, da tua ke? ade orang tu cakap da boleh kawin dah..memang ramai kawan aku pon dah kawen..tapi ade orang cakap jugakk aku nie kecik lagik..macam budak skolah lagi..

mase g pasar malam smalam ade pok cik jual klip rambut tu tanye " cuti skolah ka dik..sampai bila"..haha..aku dengan kakak aku pon da macam terharu gila" kami nie awet muda ka pak cik( dlm bahasa langkawi)..hee

bukan ape..actuallly aku ase da sangat berumur da..macam belum puas ag nikmati hidop nie tiba-tiba dah 2o an kan..adoi..muke still ag comel gtu( sila muntah kat toilet sendirik ya) tapi kan kalau difikirkan lagi, memang da agak berusia la jugakk..sebabnye, aku dah ade anak buah..lepas nie, atek auni rara panggil aku auntie ya..auntie??? wow..heee..never dalam hidup aku membenarkan orang panggil aku auntie lagi..

moral kat sini sebenarnya nak bagitau yang join la FACEBLOG..saye da join..boleh kte tambah kawan kan..tua or muda bole la kenal2..rite


sekian!

BYE!!

No comments: