Friday 15 July 2011

hanya tuhan yang ciptakan fizikal ini

ciksasafyna,

walau ape yang terjadik, awak kene kuat okayy..jangan pernah pkey yang takder orang sayang kat awak, takder org nak dekat dengan awak dan jangan pernah pke yang awak takde sape sape dahh okayy..

ketabahan tuu sangat penting untuk awak.. dari situ awak dapat tawu erti hidup..jangan jauhkan diri dari allah s.w.t kerana allah itu pelindung, pendinding dan segala galanya berbanding nya yang hanyalah makluk allah..sedarkan diri awak bahawa hidup ini walaupun tidak sempurna seperti yang diharapkan, apalah gunanya berharap dengan orang yang tidak pernah berperasaan untuk menghargai awak yang terlalu sayang akan dia itu..

dengar betolbetol...

diri awak tu sangat mahal..sangat berharga dan bukan untuk dilukai mahupun disakiti tanpa rasa belas kasihan okayy..kuatkan hati..matangkan dir dan sendiasa berfikiran positif. mungkin bukan jodoh. takkan awak still nak stay tapi setiap hari sakit hati bertendang..



notakakitangandan hati:   terase sedih tapi harus kuatkan hati dan tebalkan kecekalan dalam diri.:

2 comments:

FADZ said...

den pornah alami jugak situasi ni..pikirkan bahawa ad org yg lbh baik dr dia untuk kita..ayuh semangat semula safyna !!=D

Unknown said...

@nurasyiqin..tengs alot..:)