Saturday, 10 December 2011

harga belog .

salam semua comel dan cantekkk..

skunk ni banyak sangat bende yang mengusutkan petala otak nih.. dari dalam ke lua sume same jew..
haih.. yuran pon tetiba pulak boleh naik mendadak. kalau 2 3 sen takpe.. nih haa.. beratus tak sampai riban pulak tu.. tapi kalau untuk full sem memang riban la kan.

muda-muda lagik dah banyak hutang kan. ni bukan setakat keliling pinggang. keliling kepala, hidung semua sekalik dahh.. dah siap ade cucu cicit. *merepek je kan.


pening nak baya yuran.. tapi kan, dengan harga belog ni boleh tak nak buad pakai baya yuran nanti??




yuran around 2500 kot. so, boleh la kan..
kepala miong sikit malam nih.. mood kurang baek sikit.. so, rajin nak merepek kejenye je.


kbai!

2 comments:

fara aneym said...

banyak nyeeeee duit!!

syafiqakarim said...

haha foineeeee.
klo betul lah,mmg da jual.
eh?