Saturday 2 March 2013

first post on 2013

assalamualaikum.

last post on julai 2012 kalau tak salah kita. takpelah sejak hati merajuk dan diri sendiri yang memujuk sekarang kita bangun and taknak macam dulu lagi. tak kisah lah. dia sudah punya yang lebih baik dari kita kan.

 so, first post ni, i would like to introduce dengan kawan baru which is dah almost 6 7 bulan saya bersama mereka dan alhamdulillah diperkenalkan  dengan sahabat yang pelbagai ragam akan tetapi memahami. gaduh maja setiap hari tapi bersyukur punya sahabat seperti mereka. biasa lah kan. dok jauh dengan ayah ibu, sahabatlah bagaikan ibu kedua yang sentiasa berleter dan bercerita. 

bak kata yuna, disetiap gambar ada lagu. so, saya nak tayang gambar lah ni.. 


at this moment first keluar semua ada. selalunya mesty tak cukup. sebab masing masing komitmen tinggi.. biasa lah kan. nak berjaya in semua benda. tapi kalau dah jumpa tak terbatas bercerita. for sure ada je yang nak disampaikan. 



ini latest. pergi UIA naik train dan bas. pengalaman kot. belajar naik bas sorang sorang and so on bila dah dok jauh dari rumah. takpela. semua ni utk independent kan. muka masing masing bahagia kan. sebab time ni dah berborong guna vaucher buku even takde lah banyak sangat barang yang dibeli kan. 


last but not least, this is me, the tuan tanah belog ini. 


sekian. assalamualaikum. :)



No comments: