Wednesday 12 January 2011

sabar jelaa

kadang2 ape yg kte plan..ape yg kte hadapi skunk nie, tak semestinye same dgn mase depan..
tapi..
cop2..
entry kali nie act sebab ape en..
ak pon ta tawu sgt na letak tajuk ape..
nak kate na cte sdal bf aku..
atuh antara aku ngan dye..
takkan aku na tayang kat sume orang kan..}mane bole uh..
aku punye jew..
 then..
nenek na cter nie..
denga baik2..bace cumel2..
pmilik blog nie comel tak?
tu je soalan dye..

sory seems to the hard dr dye..
ceeewah cm lagu la pulakk kan..

takpe2..
cume aku cm pelikk ah zaman skunk nie kan..
bile dah dapat mesti ilang..
betol lahh..
tak sume bende kekal..
tak sume bnde dijage sebaik mungkin..
tak sum,e orang akan tolong kte bile kte susa..
tak sume jugakk takkan mngungkit ape je yg kte buad..
n tak sume owg jugakk akan hargai keje kite ka,...
tugas kte..
just foollow flow idop nie kan..

nak tanak tuh lain cet..
tapi aku ade aim aku..
ade baran aku..ade jugakk aty..ade jugakk kan rase na soping..
tapi..
tape2..saba lu..
t da keje..soping la cukup2..
en..
sampai ta cukup dunie ko na g pon tape..
tguu jadik jutawan dulu ehh..
skunk nie..
da kurang skit prob ak since ak pndah kembali ke hostel en..
mber aku pon ok..
dye baik jep..
cume bise lahh kan..
tak sume orang depan ktie tu baik belakg pon suci...




berlagak suci ramai lahh kan...

mane lahh na jumpe yg betol2 ade sifat tuh..
tape..
tggu jep..
one dasy adelah..
bak kate muas..



sape dye ak pon taatw..
(jgn mara ea awak lau bace)
dye tu si gemok saye..
admit!

p/s: even ape jea jadik..aku tetap lehh idop sowg tanpe orang2 itu..aku pon tawu taraf aku dgn kau..haha..sape kau aku pon tataau..
merepek saje..
tade idea lahh..
clas pon 2 3 min..
dah..
blah en..






azam 2011.._ tanak susahkan orang yg suke mngungkit..tanak pedulikan orang t phm bahase..dan tanak itu dan ini...


i wanna DEAN..FULLSTOP..!

No comments: