Wednesday 16 February 2011

sorang ke tunggul

rase cm da malas lahh nak cm dulu..

coz sume da tak cm dulu..
ade orang baru..

yang lame ditinggalkan..
selalu saja seperti tunggul..
tak tawu pape
ape yang diwar-warkan pon seperti katak di bawah kaca..
tu la diri aku skunk nie..

aku nak yang terbaik..

tapi nape banyak sangat halangan untuk itu ha?
ape patut aku buad lagik..
ape jew aku nak msty ade halangan punye..
tak dowg kowg..
tak kau..aku..
perlu kew segala halangan itu lam idop
nak jew sume tuh terhapus tapi sapelah aku untuk mengubah segala ketentuan tuh..
nak kate terase tuh..
da banyak sangat da..
tak tercakap..
tak terluah lagik.
terlalu banyak sampai aku pon rase cm..
LEBIH BAIK DIAM DARI BERSUARA..\
takpelah..


bile lah saye akan jumpe yang tulus mulus dan tidak kerana fulus itu..
takde rase nak main2..
ahh..

bia jelah sowg pon..
nnt mati pon sowg jugakk kan.

No comments: